medewerkers
Gemeenschap
Onze impact
Ons bedrijf is tegen de dorpskern van gemeente Someren gelegen. Hiervan zijn we ons bewust. Het gebied waarin onze kassen zijn gelegen wordt druk bezocht door recreanten. Wij hebben daarom in deze toekomstvisie opgenomen dat we ons tuinbouwgebied door een recreatieve bril willen benaderen. De recreatieve waarde van het gebied dient in verhouding te staan tot de ondernemerswaarde voor ons. Wij streven naar trotse burgers die ons het ondernemerschap op deze locatie gunnen.
0
0
jaar Het Tomatenhutje
Kievitsakkers
als recreatiegebied
Verkooppunt &
label ‘Groene Vingers’
Het Tomatenhutje
Op één van onze locaties hebben we een verkoopautomaat geplaatst waarin jaarrond een breed assortiment tomaten lokaal wordt aangeboden tegen een eerlijke prijs. Vanuit dit punt zal tevens de beoogde wandelroute starten en eindigen.
Label ‘Groene Vingers’
Onder het Wim Peters Kwekerijen ‘Groene Vingers’ label gaan we ons lokaal inzetten voor initiatieven rondom educatie en gezonde voeding. Zo staan onze deuren open voor schoolexcursies en bezoeken we scholen in de week van ‘Snoep Goed’ met onze tomaten. Ook stellen we tomaten beschikbaar voor het lokale verenigingsleven en uiteraard voor ons eigen personeel. We zijn trotse naamsponsor van een project in samenwerking met de Rabobank en gemeente Someren waarin we meerdere lokale basisscholen hebben voorzien van een ‘wormenhotel’. Daarmee maken kinderen kennis met compostering en dat groen afval eigenlijk geen afval is.
Onze mensen zijn belangrijk voor ons. Wij willen een gewaardeerde werkgever zijn.
Maak kennis met Nikki & Lisa
Een groene held
Wij zijn de vierde generatie in de familietraditie van Wim Peters Kwekerijen. Of je zegt gewoon; Lisa en Nikki, dochters van Wim en Anjo. Wij zien onszelf als een generatie met oog voor natuur en maatschappij. Dat hebben we willen integreren in de toekomstvisie van ons bedrijf. Economisch rendement is slechts één aspect.
Wij willen toegevoegde waarde leveren met onze tomaten en impact maken vanuit ons bedrijfsproces. Dat zit naar ons idee goed verankerd in de nieuwe visie van het bedrijf. The Future of Tradition vormt een knipoog naar de generaties voor ons die aan de basis stonden van onze mooie familietraditie. Een traditie die je in de tomatenwereld tegenkomt onder de naam ‘the Taste of Tradition’.
Klik op de button om onze video te bekijken!
Groene helden
Onze specialisten