Eigen verkoop

Klantgericht en maatwerk

Per 1 januari 2022 heeft Wim Peters Kwekerijen de verkoop van tomaten in eigen hand genomen. Dit was een logische stap in de ontwikkeling van het bedrijf dat meer kansen wil pakken en klantgericht produceert.

We werken nagenoeg vraaggestuurd. Bovendien werken we aan langdurige en eerlijke relaties met onze (inter)nationale klanten, waarbij de kwaliteit van onze producten centraal staat.

wim-peters-kwekerijen-ajara

Verschillende soorten en maten

Telen op maat

Wim Peters vindt het belangrijk om langetermijnrelaties op te bouwen en denkt mee met de wensen en behoeften van klanten. Op verzoek en vanuit een goede relatie met de klant wil het bedrijf exclusieve onderscheidende producten telen.

Smaak tros

Een uitstekende friszoete smaak en een hoog lycopeen gehalte.

Meer lezen

Cherry tros

De knapperige cherry trostomaat heeft een dieprode kleur en een heerlijke smaak.

Meer lezen
Wim-Peters-Kwekerijen-productafbeeldingen-cdb-V2

Coeur de Boeuf

Hartvormig, geribbeld, met stevig vruchtvlees en weinig sap en zuur.

Meer lezen

San Marzano

Stevig vruchtvlees, relatief laag vochtgehalte, weinig zaden en een kruidige smaak.

Meer lezen

Peters Packing

Verkoop en verpakking

Als toonaangevend bedrijf in de agrarische sector beschikt Wim Peters Kwekerijen van een eigen inpakhal. Met passie voor kwaliteit en presentatie spelen wij een essentiële rol in de verse uitstraling van ons verpakt product.
Vers

Vers vanuit de kassen verpakken we in onze verpakkingshal.

Kwaliteit

Een eigen productlijn met zorg voor kwaliteit en uitstraling.

Op maat

Groot- en klein verpakkingen naar wens van de klant.

Passie

Een groep collega’s zorgt met passie voor de verpakte tomaten.

Miljoenen

schaaltjes ingepakt in 2023

wim peters kwekerijen-coeurdeboeuf-hettomatenhutje
wim peters kwekerijen-coeurdeboeuf-hettomatenhutje
wim peters kwekerijen-coeurdeboeuf-hettomatenhutje

Neem contact op

Let’s talk about tomatoes

Eric Bernards
Sales Support
Mijn favoriete tomaat is de pruimtomaat. Een heerlijke stevige tomaat voor een goede basis.
Lisa Peters
Marketing, Communicatie & HR
Elke vrucht van de Coeur de Boeuf is uniek. Dit ziet er geweldig uit in de kas, daarom is deze tomaat mijn favoriet!
Maurice Langeslag
Commercieel Manager
Het unieke aan de Umami troscherry tomaat zijn de veelzijdige toepasbaarheden en eigen zoete smaak
Nikki Peters
Marketing & Communicatie
San Marzano: perfecte uitstraling, smaak en presentatie in onze dozen! Daarom mijn favoriet.

The Future of Tradition

“De natuur om ons heen behouden.”

Bekijk The Future of Tradition Bekijk The Future of Tradition
nl_NL